Retourneren

Retourneren of ruilen

Jammer dat het item niet helemaal is wat je in gedachten had! Je kunt bij ons binnen 14 dagen na ontvangst jouw bestelling retour sturen/zonder opgave van reden annuleren. Meld je retour aan via onderstaande link. Je bestelnummer vind je op de factuur die bij je bestelling zat.

Retour aanmelden StyleLies >

Je kunt via deze link meteen je retourlabel downloaden. De kosten voor de retour naar ons bedragen €5,25.

Mocht het niet lukken met het retourlabel, of je wilt zelf een retourlabel aanmaken/hebt een vraag over retourneren, neem dan contact met ons op via WhatsApp +31623395025 of per mail: info@stylelies.nl

StyleLies
Nijebuorren 4
9281 LZ Harkema

Ook SALE mag retour

De retourvoorwaarden

  • Na ontvangst heb je 14 dagen om de item(s) te retourneren. Eerder wordt gewaardeerd! Zo kunnen we anderen weer blij maken met de items!
  • Het te retourneren item dient ongedragen te zijn
  • Het te retourneren item moet voorzien zijn van het aangehechte label en verpakt zijn in de originele verpakking
  • Het te retourneren item bevat geen gebruikssporen
  • Vermeld bij een retourzending altijd het ordernummer en de naam.
  • Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. We kunnen het geretourneerde item niet verwerken en de terugbetaling zal niet in gang gezet worden. Als je het geretourneerde item weer terug wilt ontvangen, dien je dit aan te geven en ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten.

Terugbetaling

Via de Track & Track-code kun je volgen of jouw retourzending is aangekomen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Bij vragen kun je contact opnemen via: info@stylelies.nl

Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.